Kundeservice

Ny lansering av Folkekraft

Kundeservice

Ny lansering av Folkekraft

Kundeservice

Ny lansering av Folkekraft

Bestilling og Flytting

Vi hjelper deg som medeier

FAQs

Bestilling

Bestilling

Du kan bestille strøm via vår nettside ved å klikke her eller på “Bli medeier” i navigasjonsmenyen. Fyll ut bestillingsskjemaet, så tar vi oss av oppsigelsen av din tidligere avtale og resten av prosessen.


Dersom du trenger ytterligere assistanse kan du ta kontakt med oss på hei@folkekraft.no.

Hvordan bestiller jeg en ny strømavtale hos Folkekraft?

Jeg har problemer med bestillingen, hva gjør jeg?

Må jeg avslutte min gamle strømavtale før jeg bestiller?

Hvor lang tid tar det fra en bestilling blir gjort til den er aktiv?

Kan jeg velge en spesifikk startdato for strømavtalen når jeg bestiller?

Har dere strømavtaler til bedrifter?

Hvor kan jeg finne målernummeret?

Hvor kan jeg finne målepunktID?

Du kan bestille strøm via vår nettside ved å klikke her eller på “Bli medeier” i navigasjonsmenyen. Fyll ut bestillingsskjemaet, så tar vi oss av oppsigelsen av din tidligere avtale og resten av prosessen.


Dersom du trenger ytterligere assistanse kan du ta kontakt med oss på hei@folkekraft.no.

Hvordan bestiller jeg en ny strømavtale hos Folkekraft?

Jeg har problemer med bestillingen, hva gjør jeg?

Må jeg avslutte min gamle strømavtale før jeg bestiller?

Hvor lang tid tar det fra en bestilling blir gjort til den er aktiv?

Kan jeg velge en spesifikk startdato for strømavtalen når jeg bestiller?

Har dere strømavtaler til bedrifter?

Hvor kan jeg finne målernummeret?

Hvor kan jeg finne målepunktID?

Du kan bestille strøm via vår nettside ved å klikke her eller på “Bli medeier” i navigasjonsmenyen. Fyll ut bestillingsskjemaet, så tar vi oss av oppsigelsen av din tidligere avtale og resten av prosessen.


Dersom du trenger ytterligere assistanse kan du ta kontakt med oss på hei@folkekraft.no.

Hvordan bestiller jeg en ny strømavtale hos Folkekraft?

Jeg har problemer med bestillingen, hva gjør jeg?

Må jeg avslutte min gamle strømavtale før jeg bestiller?

Hvor lang tid tar det fra en bestilling blir gjort til den er aktiv?

Kan jeg velge en spesifikk startdato for strømavtalen når jeg bestiller?

Har dere strømavtaler til bedrifter?

Hvor kan jeg finne målernummeret?

Hvor kan jeg finne målepunktID?

Har du fremdeles noe du lurer på? Ta kontakt hjelpesenter.

Flytting

Flytting

Dersom du er Folkekraft kunde og vil ta med din strømavtale dit du flytter, så kan du kontakte oss på hei@folkekraft.no og så vil vi hjelpe deg.

Dersom du ikke er kunde og vil bli Folkekraft kunde, så kan du gjennomføre bestilling og velge innflytningsdato som startdato.

Det som er viktig med flytting, er at du melder fra til kundeservice 7 dager før flyttedatoen.

Jeg skal flytte, hva gjør jeg?

Hvor tidlig må jeg melde flytting?

Jeg glemte å si opp avtalen før jeg flyttet. Hva gjør jeg?

Dersom du er Folkekraft kunde og vil ta med din strømavtale dit du flytter, så kan du kontakte oss på hei@folkekraft.no og så vil vi hjelpe deg.

Dersom du ikke er kunde og vil bli Folkekraft kunde, så kan du gjennomføre bestilling og velge innflytningsdato som startdato.

Det som er viktig med flytting, er at du melder fra til kundeservice 7 dager før flyttedatoen.

Jeg skal flytte, hva gjør jeg?

Hvor tidlig må jeg melde flytting?

Jeg glemte å si opp avtalen før jeg flyttet. Hva gjør jeg?

Dersom du er Folkekraft kunde og vil ta med din strømavtale dit du flytter, så kan du kontakte oss på hei@folkekraft.no og så vil vi hjelpe deg.

Dersom du ikke er kunde og vil bli Folkekraft kunde, så kan du gjennomføre bestilling og velge innflytningsdato som startdato.

Det som er viktig med flytting, er at du melder fra til kundeservice 7 dager før flyttedatoen.

Jeg skal flytte, hva gjør jeg?

Hvor tidlig må jeg melde flytting?

Jeg glemte å si opp avtalen før jeg flyttet. Hva gjør jeg?

Har du fremdeles noe du lurer på? Ta kontakt hjelpesenter.